VEĽKOOBCHOD KOVANIA, ZÁMKY, ŽELEZÁRSTVO, DVERE, KOLIESKA, POŠTOVNÉ SCHRÁNKY, ZAVIERAČE, VEŠIAKY, SYSTÉM GENERÁLNEHO KĽÚČA a ďalšie

Pardubická 176, CHRUDIM 53701

Ceny uvedené v e-shope platia iba pre objednávky uskutočnené cez e-shop.

!!! NEPRIJÍMAME PLATOBNÉ KARTY !!!

"Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín."

SKLADOVÁ DOSTUPNOSŤ:

Tovar inzerovanýskladomzasielame väčšinou hneď alebo do 2. pracovného dňa od objednania v závislosti na hodine prijatia objednávky a vyťaženosti expedície.

Tovar inzerovanéhoskladom u dodávateľa - tovar je väčšinou dodávaný do 3-7 dní.

Tovar z výpredaja - nemusí byť už aktuálna, o presnom množstve kusov vo výpredaji Vás budeme informovať

Neprevzatie zásielky

Každá objednávka je podľa platných zákonov Slovenskej republiky záväzná. Neprevzatie zásielky nie je odstúpenie od zmluvy v 14-dňovej lehote. zodpovednej spoločnosti na vymáhanie vrátane všetkých nákladov s tým spojených. Odoslaním objednávky súhlasíte s našimi obchodnými podmienkami.

Na základe zlých skúseností s niektorými zákazníkmi sme nútení zaviesť pravidlá ako iné obchody. Podľa platných zákonov SR je dodávateľ SEZAM CHRUDIM, s.r.o. uhradená, budeme musieť podstúpiť ďalšie kroky, vrátane súdnych a exekučných.

Súčasné náklady:

  • poštovné - 135 Kč bez DPH - cesta ku kupujúcemu / aj keď bola objednávka vyššia ako 4.000 bez DPH a dopravné bolo "zadarmo" = dotované nami
  • poštovné - 105 Kč bez DPH - vrátenie neprevzatého balíka od prepravnej spoločnosti do sídla firmy SEZAM CHRUDIM

 

POŠTOVNÉ, BALNÉ, PLATBA ZA TOVAR

Objednaný tovar zasielame na dobierku. Výše dopravného je vo výške od 5,50 EUR bez DPH (pre balíky na výdajné miesta) a 7 EUR za dodanie na adresu při balíku do 30 kg.
Každý další balík nad 30 kg je spoplatnený.

Tovar, ktorý je neskladný a napriek tomu sa zmestí vo väčšom množstve do 15 kg (pr. poštové schránky, profily, koľajnice, šatníkové tyče a ďalšie) sa účtuje dopravné 15,- EUR bez DPH za zásielku a zasielame firmou TOPTRANS.

Preprava nadrozmerných zásielok nad 15 kg sa počíta individuálne.

EXPEDÍCIA A DOPRAVA TOVARU

Ak je tovar skladom, je expedovaný maximálne do 3 pracovných dní, obvykle obratom. V prípade dlhodobej nedostupnosti niektorého objednaného tovaru vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na termíne a spôsobe dodania.

Zásielky rozosielame prostredníctvom prepravnej služby DPD a TOP TRANS pre nadmerné zásielky.

Dodacie lehoty:

DPD - od odoslania do 48 hodín
TOP TRANS - od odoslania od 48 hodín

Tovar presahujúci 1,5 ma tovar ťažší ako 30 kg, ktorý nejde poslať na viac častí (príklad. ťažký trezor) sa riadi podľa cenníka fy TOP TRANS.

DVERE NEZASIELAME - LEN OSOBNÝ ODBER

Za prípadné zdržanie na strane dopravcu nemôžeme niesť žiadnu zodpovednosť.

Pozn.: Pri neprítomnosti kupujúceho na adrese doručenia prepravná firma DPD nezanecháva oznámenie o doručení (ako Slovenská pošta). Vodiči tejto služby volajú buď vopred alebo sú sa ochotní dohodnúť na inom termíne alebo mieste.
 

Rozdelenie zásielky v prípade nekompletnosti (na žiadosť)

Objednávky sú vždy zasielané ako komplet. V prípade rozdelenia objednávky na žiadosť a zaslanie niektorého tovaru skôr, je účtované dopravné každého balíka navyše.

ZÁRUKA A REKLAMÁCIA

Tovar zakúpený u nás je samozrejme možné reklamovať.
 

ZÁRUČNÁ DOBA TOVARU

Dĺžka záruky na tovar predávaný u nás konečnému spotrebiteľovi(rozumie sa fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti alebo v rámci samostatného výkonu svojho povolania) je 24 mesiacov podľa občasného zákonníka Dĺžka záruky pre firmy alebo osoby nakupujúce na IČO je záruka 12 mesiacov Táto doba začína plynúť dňom predaja tovaru a predlžuje sa o dobu, počas ktorej bol výrobok v záručnej oprave.
 

NÁROK NA UPLATNENIE ZÁRUKY

Nárok na uplatnenie záruky zaniká v nasledujúcich prípadoch:

  • ak vypršala u reklamovaného tovaru dňom prevzatia do opravy záručná doba
  • poškodením tovaru pri preprave (tieto škody je nutné riešiť priamo s dopravcom)
  • používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi bežnému prostrediu
  • zanedbaním starostlivosti o tovar
  • hrubým zaobchádzaním
  • mechanickým poškodením
  • neodbornou montážou
  • mechanickým zásahom alebo neodbornou opravou
  • použitím iných ako odporúčaných čistiacich prípravkov
  • tovar bol poškodený živelnými pohromami (ohňom, vodou, bleskom)
  • záruka sa nevzťahuje na poškodenie (opotrebenie) tovaru používaním

Zrušenie objednávky zo strany predávajúceho

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v nasledujúcich prípadoch: a) objednaný tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo je dlhodobo nedostupný b) cena tovaru sa výrazným spôsobom zmenila alebo bola chybne stanovená (napr. vypočítaná cena po zľave nezodpovedá matematickej logike, a pod.) V prípade, že kupujúci už zaplatil časť alebo jeho účet v najkratšom možnom termíne.

Upozornenie

Pri preberaní zásielky prosím venujte mimoriadnu pozornosť pri kontrole vonkajšej časti balenia.

Najmä stavu ochrannej pásky a všetkým, aj drobným porušením a trhlinám, obzvlášť potom prerazom kartónu a deformáciám rohu balíka.

Tieto príznaky môžu znamenať neopatrné zaobchádzanie s balíkom počas prepravy a tým aj možný vznik škody na tovare vo vnútri balenia.

Pokiaľ narazíte pri kontrole na akýkoľvek spomínaný či podobný ukazovateľ toho, že došlo k neoprávnenému vniknutiu do zásielky, či možnému poškodeniu počas prepravy, oznámte túto skutočnosť pred potvrdením prepravného listu vodičovi.Trvajte na spísaní reklamačného protokolu, event. potvrdenom zázname o stave v akom bol balík doručený a o prípadných ďalších poškodeniach. Týmto konaním zaistíte jednoduchšie riešenie prípadnej neskoršej reklamácie a minimalizujete vznik možných škôd.

REKLAMÁCIA VYBAVUJE

SEZAM Chrudim, s.r.o.
Pardubická 176, 537 01 Chrudim
Tel. + Fax: +420 469 632 974 975
Tel.: +420 469 631 305
E-mail: velkoobchod@sezam-chrudim.cz

V prípade neoprávnenej reklamácie bude predávajúci účtovať všetky náklady spojené s opravou a testovaním.
 

REKLAMAČNÝ PORIADOK

Reklamácia

Reklamácia tovaru bude vybavená podľa zákona do 30 dní od obdržania reklamovaného tovaru spolu s faktúrou, na ktorú uveďte čo reklamujete. Zákazník bude emailom informovaný o prijatí tovaru na reklamáciu.

Tovar na reklamáciu zasielajte čistý. Zabaľte do vhodného obalu.

Postup pri výmene tovaru

Ofoťte faktúru alebo priložte list a napíšte svoje meno, adresu, kontakt, číslo objednávky a Vašu požiadavku na výmenu.

ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

Konečný spotrebiteľ (rozumie sa fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti alebo v rámci samostatného výkonu svojho povolania) má právo do 14 dní od prevzatia tovaru na jeho vrátenie bez udania dôvodu. Tovar musí byť vrátený v nepoškodenom stave, bez známok akéhokoľvek používania a so všetkými visačkami, návodmi a pod.

Na vrátenie peňazí má predávajúci 30 dní od doručenia zásielky. V prípade pripísania na účet je to spravidla do 14 dní.
Po doručení vráteného tovaru (odstúpenie od kúpnej zmluvy) predávajúcemu, bude kupujúcemu zaslaná čiastka zodpovedajúca cene za zaplatený tovar.

Tovar, ktorý vraciate späť NEZASIELAJTE NA DOBIERKU. Takto došlá zásielka nebude prijatá.

Tovar zasiela na vlastné náklady kupujúci.

Práva a povinnosti predávajúceho

Predávajúci má povinnosť vybaviť záväznú objednávku a odoslať objednaný tovar na uvedenú dodaciu adresu. Neoddeliteľnou súčasťou zásielky je aj faktúra na zakúpený tovar.

Všetky osobné údaje poskytnuté pri registrácii sú dôverné a nemožno ich využiť na iné účely. Predávajúci má právo odmietnuť objednávku, pokiaľ kupujúci opakovane nesplní svoj záväzok odobrať tovar a zaplatiť kúpnu cenu.

Predávajúci má právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (záväznej objednávky) v prípade, že nie je tovar na sklade a nedohodne sa s kupujúcim na inej objednávke.

Lehota na odstúpenie od zmluvy trvá 14 kalendárnych dní, nie pracovných, a začína plynúť nasledujúci kalendárny deň po prevzatí tovaru spotrebiteľom (napr. ak si prevezme zákazník tovar v piatok, doba na vrátenie tovaru sa počíta od soboty vrátane).

Odstúpenie od zmluvy musí byť doručené v lehote, nestačí teda jeho zaslanie v posledný deň lehoty. Odstúpenie od zmluvy môžete zaslať elektronicky na veľkoobchod@sezam-chrudim.cz

Množstevná reklamácia a správnosť dodávky

Tovar si po prevzatí starostlivo skontrolujte a to najmä kompletnosť objednávky a správnosť zaslaného tovaru s objednávkou.
Na reklamácie tohto typu nebude po 3 dňoch od doručenia braný ohľad a prípadné výmeny sa budú riešiť podľa dohody.

Obal nie je nutný

Obal nie je predmetom kúpy ani súčasťou kúpenej veci. Napriek tomu má SEZAM-CHRUDIM.SK právo na náhradu skutočne vynaložených nákladov spojených s vrátením tovaru.

Informácie o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov podľa § 14 zákona č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa.

Prípadné spory medzi SEZAM Chrudim, s.r.o. a kupujúcim je možné riešiť aj mimosúdnou cestou. (pre balíky na výdajné miesta) a 105 Sk za dodanie na adresu. U objednávok nad 4000, - bez DPH a do 30kg je dopravné zadarmo. Každý balík je spoplatnený.Ceská obchodná inšpekcia či spor riešiť on-line prostredníctvom na to určené Platformy ODR. Viac informácií o mimosúdnom riešení sporov nájdete tu. Kým bude pristúpené k mimosúdnemu riešeniu sporu, potom SEZAM Chrudim, odporúča kupujúcemu najskôr využiť kontakt na SEZAM Chrudim pre vyriešenie vzniknutej situácie.

GARANCIA NAJNIŽŠEJ CENY

Na vybrané produkty chceme zákazníkom ponúknuť najnižšiu cenu na slovenskom trhu. V praxi to znamená, že ak ste nejaký nami ponúkaný tovar našli u konkurencie lacnejšie, pokúsime sa vám tento tovar za rovnakú cenu ako konkurencia ponúknuť a pridáme malý darček.

Návod ako uplatniť cenovú garanciu:

  1. Overenie pred objednávkou - pokiaľ si nie ste istí, či sa podmienky cenovej garancie vzťahujú na tovar, ktorý si chcete kúpiť, kontaktujte nás a povedzte nám bližšie informácie o tovare (tj typ tovaru, konkurenčnú nižšiu cenu, predajcu) Tieto informácie overíme a následne sa vám pokúsime ponúknuť rovnaké podmienky.
  2. Uplatnenie v okamihu odosielania objednávky - pokiaľ si tovar u nás už objednávate, nezabudnite prosím do poznámky v samotnom závere procesu objednávania uviesť informáciu s požiadavkou na uplatnenie cenovej garancie.

Podmienky pre uplatnenie programu Cenové garancie:

  • zákazník musí presne identifikovať konkurenčný obchod, kde je uvedený tovar ponúkaný lacnejšie (odkaz na konkrétny tovar)
  • musí sa jednať o typovo úplne zhodný tovar (tzn. napríklad dverného kovania musí byť z rovnakého materiálu a od rovnakého výrobcu. Nesmie sa jednať poškodený tovar napr. vo výpredaji alebo bazáre. atď.)
  • musí ísť o funkčný obchod s jasne identifikovateľným prevádzkovateľom a štandardnými podmienkami (veľmi časté sú prípady, keď "obchodník" tovar vôbec nemá alebo ponúka veľmi dlhé dodacie lehoty, napr. cez 14 dní)
  • v prípade objednávky viacerých položiek tovaru je možné cenovú garanciu uplatňovať iba na položku (položky) z jedného obchodu - nie je možné uplatňovať nižšiu cenu na každú položku osobitne, tj každú položku v inom obchode.
  • odkaz na obchodníka musí byť uvedený v poznámke pri objednávke alebo oznámený prostredníctvom mailu či telefonátu okamžite po odoslaní objednávky
  • program cenovej garancie sa nevzťahuje na kusový výpredaj zvyškového sortimentu konkurencie

Reklamačný formulár na stiahnutie
https://sezam.cezar-shop.cz/file/page/reklamacni_formular.xls

 

Prihlásiť odber noviniek

Už vám nikdy nič neunikne!
Ochrana osobných údajov